12/10/2013

Autumn reflections .

I chociaż mamy prawie połowę grudnia i śnieg za pasem, to chętnie wracam do letnich i jesiennych zdjęć, które niewątpliwie skutecznie podgrzewają atmosferę i poprawiają mi humor. W głowie miliony pomysłów na zdjęcia i przede wszystkim na ich przekaz, ale nie zawsze mam możliwości, czas i kogoś do pomocy, kogoś, kto spełniłby moje oczekiwania. Niezbyt lubię, kiedy ktoś nazywa mnie fotografem, bo moje portfolio to jedynie amatorska zabawa i poznawanie tajników magii, jaką można ukazać za pomocą obiektywu i odrobiny inwencji twórczej. 

Przechodząc do sedna sprawy. Fotografowanie ludzi to dla mnie nowość i z każdą osobą nabywam jakiegoś doświadczenia. Oglądając efekty czasem kilkugodzinnych eksperymentów, przeważnie 3/4 prac ląduje w koszu, a w głowie analizuję, co mogłam zmienić, aby zdjęcie wyglądało lepiej.
Uwiecznianie ludzi to dość trudna robota, ale chcę przełamywać bariery i nie pozostawać wierna jednej kategorii.

Przed obiektywem stanęła Angelika.
To dość plastyczną osoba, o ciekawej mimice. Zdecydowanie jest tym najbliższym mi 'obiektem eksperymentów', haha.
Uwielbiam nasze pomysły i atmosferę, która niewątpliwie jest połową sukcesów. 

jakość bloggera ostatnimi czasy jest okropna.. 


Postawiłyśmy na spontaniczność [u nas norma,haha] Dłuższy czas korcił mnie samotnie wiszący w szafie welurowy płaszczyk. W słońcu nabiera strasznie ciekawych kolorów.
Ze względu na głęboki dekolt, dobrałyśmy perłową kolię. Co do makijażu.. bardzo naturalny, jedynie z podkreślonym 'jesiennym' okiem i refleksem na ustach pod kolor kolii.
Może nie jest to strój na nasze ulice, ale do fotograficznych prób okazał się dobrym obiektem.

po więcej efektów (nie tylko z udziałem ludzi) zapraszam na facebook'owe portfolio >TUTAJ



Wszystko wskazuje na to, że w niedługim czasie razem z Karoliną >TUTAJ< zorganizujemy świąteczny konkurs.
Myślę, że będzie to całkiem przyjemne przedsięwzięcie na odświeżonym blogu. Jesteście zainteresowani?

17 komentarzy:

  1. serio piękne! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia robisz a wraz z kolejnymi będą coraz lepsze! :-))

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna jesteś:)

    bezimienny-szymon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to nie ja :)
      komplementy w stronę Angeliki :)

      Usuń
  4. faktycznie piekne kolory *.*

    m.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te zdj ;)
    chciałabym mieć kogoś takiego jak ty w pobliżu ponieważ też uwielbiam eksperymentować ze zdj jak i lubię do nich pozować, nie mam tylko za bardzo z kim tego robić ;P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie bardzo ładna i ciekawa dziewczyna (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Daria! jak zwykle super fotki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa modelka, ale tak obiektywnie oceniając myślę, że powinnaś zostawiać trochę większy odstęp głowy od krawędzi górnej zdjęcia :)
    To tylko moja opinia, fajne zdjęcia pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej się zgadzam :)
      zazwyczaj raczej tego nie robię, ale przy tych zdjęciach ewidentnie masz rację :)

      Usuń
  9. Super fotki,.
    Są takie nastrojowe :)
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nice pics, the collar is super cute :)
    i just discovered you blog and I really like it, what do you think about following each other? btw, i have a international giveaway on my blog diannetho.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń