12/29/2013

B&W

Piątkowe popołudnie spędziłam w dobrym towarzystwie. Wszystko zapowiadało się wprost tak, jak sobie to zaplanowałam, ale nie byłabym sobą, gdyby szczęście zbyt długo się mnie trzymało, haha. Tak więc łatwo domyślić się, że cały plan idealny uleciał z dymem. Chcąc nie chcąc zostałam zmuszona na jego realizację w domu, czego bardzo nie lubię. Mnóstwo kombinowania, a efekty i tak są nijakie.. No cóż.. Miało to swoje plusy - ciepło, fajna atmosfera i więcej czasu na pogaduchy czy film.
Celem miało być nawiązanie do vintage. Jako, że już prowadzę tego bloga, głupio tak raz na jakiś czas nie stanąć również i przed obiektywem.
Z resztą tu nawet nie chodzi o mnie, a jedynie o przekaz i jakąś prezentację dla Was. Nikt nie lubi monotonii :)

    

Jestem osobą raczej średniego wzrostu, ale za to Bóg obdarował mnie obszerniejszą sylwetką, co czasem psuje moje artystyczne wizje ubioru, haha. Nie mniej jednak to kwestia przyzwyczajenia i wprawy, z czym radzę sobie [chyba] coraz lepiej. W przypadku dzisiejszego posta chciałam w ciekawy sposób wykorzystać asymetryczną czarną sukienkę i 'babcine' dodatki. Zdana na niewiele miejsca i światła, prawdopodobnie nie wybrnęłam z sytuacji.. jednak zaopatrzyłam się w kilka ciekawych rzeczy, które w mojej niewiedzy przeleżały w szafie mamy ładnych kilka lat i które z pewnością nie raz wykorzystam. 



sweterek-szafa mamy  sukienka,kwiatek-h&m  bransoletka-charms

OSTATNIE DNI KONKURSU!  >CLICK<

21 komentarzy:

  1. Bóg obdarował Cię także cudownymi włosami! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe charmsy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby to tak piękna balowa sukienka?

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne włosy i fryzurka bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne masz włosy!:)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog, obserwuje i zapraszam do mnie :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. boże jakie wspaniałe włosy O.O
    a sweterek mega!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie tak mm romantycznie he

    OdpowiedzUsuń
  10. that bracelet is super cute
    sweetie, i just discovered your blog and i really liked it. what do you think about following each other? :)
    diannetho.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kwiatek :)
    sunsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka :)

    Szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz. Życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń