12/18/2013

Persunmall.com

.. byle do piątku.
W szkole mam mnóstwo pracy. Nagle zostało tak mało czasu i ciężko ze wszystkim wyrobić się na czas. Bardzo szybko minęło mi to półrocze - zupełnie tak jak to przewidziałam. Życie w dzisiejszych czasach jest ciężkie i zdecydowanie za szybkie [bynajmniej dla mnie]. Wiele razy dochodziłam do wniosku, że powinnam urodzić się kilka dekad wcześniej,
bo do obecnej rzeczywistości niekoniecznie zawsze pasuję. 

Czeka mnie dziś wieczorny romans z chemią i historią. Dam radę![chcę w to wierzyć,haha] Chyba każdy potrzebuje już tej świątecznej laby i chwili wytchnienia..
Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować kilka pomysłów jeszcze przed nowym rokiem.
Przydałby mi się pewien zapas chociażby zdjęć, które wykorzystywałabym, kiedy będzie już zimno i biało na dworze.
***
Jest mi niezmiernie miło, że niedawno nawiązałam współpracę z firmą Persunmall :) Nie mam pojęcia w jaki sposób zostałam znaleziona, ale zawdzięczam to w dużej mierze [trochę zaniedbanemu ostatnio przeze mnie] Polyvore, gdzie właśnie dostałam pierwszą wiadomość. To bardzo miłe i zdecydowanie zaskakujące :)

Przeglądając asortyment sklepu stwierdzam, że każdy znajdzie tam coś dla siebie [style i fasony do wyboru] i ceny większości rzeczy są naprawdę przystępne. Zachęcam do odwiedzenia strony szczególnie dlatego, że zbliża się okres sylwestrowych zabaw i pewnie wiele osób ma problem ze znalezieniem odpowiedniego ubrania :)

Klikając w banery na moim blogu, nie tylko przedostajecie się na stronę firmy z rabatami na wybrane modele,
ale również możecie pomóc mi zdobywać upominki od Persunmall.


Kilka moich propozycji :




 

PRZYPOMINAM O TRWAJĄCYM KONKURSIE ! --> CLICK

11 komentarzy:

  1. fajna sprawa, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co buty, to nie mam pytań. *-*
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklep wydaje się być fajny, buuty <3
    Nie przejmuj się, nie ty jedna chciałabyś urodzić się wcześniej, ale trochę mi przeszło jak oglądnęłam sobie o północy w Paryżu, serdecznie więc polecam ;)
    Wszyscy już czekamy na święta żeby móc odetchnąć a jak dobrze pójdzie to będzie nawet ponad 2 tyg wolnego !
    Poza tym im starsi jesteśmy tym czas szybciej mija co jest na prawdę przerażające. Trzymam kciuki i życzę powodzenia na lekcjach :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta ombre sukienka wyglada strasznie ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na króciuteńką 10 http://siatkowkatonietylkosport.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy:))dodaję do obserw. i zapraszam na konkurs, proste zasady..:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejciu, jaki oni maja fajny asortyment do zaoferowania:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. łał buty max! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam ci w banery i bylo by mi miło jakbyś pomogła mi sklikając w sheinside na moim blogu http://fashionsmachines.blogspot.com/2013/12/sylwestrowe-inspiracje.html a swoją droga ta firma ma bardzo fajne kurtki::)

    OdpowiedzUsuń