12/06/2013

Winter search .

Słuchając na bieżąco, do czego przyczynia się pogoda nad Europą, zadaję sobie pytanie 'co dalej?'
Świat powoli obumiera na naszych oczach, ludzie nic z tym nie robią, a natura się mści. Wszystko zaszło za daleko i niestety nie ma opcji 'reset' lub 'cofnij'.
To smutne..
***
Śnieg wciąż rozbija się o szyby, a za oknem szaleje zamieć, która topi w sobie wszystko, co na jej drodze. Dzień minął mi bardzo szybko, ale oczy kleją się już od południa.
W tym tygodniu nie poświęciłam zbyt wiele czasu na sen i wypadałoby mi w weekend to nadrobić.
Zapowiada się całkiem sporo planów, ale z części pewnie zrezygnuję na regenerację. 

Pogoda nas nie rozpieszcza i niestety robi się coraz zimniej. Ja należę do tych osób, którym czapka jest prawie zupełnie obca. Problem tkwi głównie w znalezieniu jakiegoś odpowiedniego fasonu. Zazwyczaj wystarcza mi burza włosów i kaptur, ale nie zawsze jest to praktyczne i wygodne. Tak więc od dobrego tygodnia biegam w poszukiwaniu czapki i rękawiczek. Bardzo nie lubię zakupów w moim mieście.. Ilość do wyboru to jedno, a rozkład sklepów to drugie. Wolę, kiedy wszystko jest w jednym miejscu, paleta kolorów oraz fasonów jest pokaźniejsza i nie muszę taszczyć ze sobą plecaka czy chociażby grubej kurtki. Moje poszukiwania nie przyniosły rezultatów. Jestem człowiekiem wybrednym. Lubię klasykę i minimalizm, ale z nutą czegoś awangardowego i wyróżniającego się [ale bez przesady - nie chodzi tutaj o kontrowersje].

Mały przegląd tego, co chętnie przygarnęłabym do szafy :)
Nie jest to może szczyt moich marzeń, ale trafione w gusta.

ZARA

BERSHKA


 RESERVED

MOHITO

26 komentarzy:

  1. Chętnie przygarnęłabym cała tę listę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ubrania wybrałaś. :) Zapraszam na mojego bloga katiiee-katiiee.blogspot.com
    Bardzo mi się spodobał Twój blog, co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak napisz mi w komentarzu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na parwdę piękne i śliczne rzeczy
    sweterki najładniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czapka mi sie najbardziej podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulalaaa, też z chęcią przygarnęłabym to do szafy♥

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem ci ,że genialne są te ubrania
    ile ja bym za takie dała :*

    m.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do liceum czapki nie nosiłam :P Przekonałam się do nich ok. 5 lat temu :P :D I teraz bez czapy ani rusz :D
    Co do ubrań też bym kilka rzeczy przygarnęła :D
    obserwuję :*
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://vogueswing.blogspot.com/2013/12/giveaway-rozdanie-100.html
      A przy okazji zapraszam na rozdanie do zdobycia 100$ w Sheinside ;)

      Usuń
  9. Ja też nie lubię czapek dlatego nosze nauszniki ♥
    Inspiracje cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy ,też bym przygarnęła do szafy z chęcią <3.

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te ciuszki, jak najbardziej w moim stylu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na świąteczny konkurs :) http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2013/12/giveaway-wygraj-30-do-sammydresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne sweterki i dodatki ! :) wszystko mi się podoba :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy! ^.^

    niikablog.blogspot.com <------- nowa notka ^.^

    OdpowiedzUsuń
  14. urocze sweterki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. sweterek na pierwszym świetny :) i super czapka :) sama muszę wreszcie jakąś kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ciuszki :) i bardzo ciekawie piszesz ;*
    obserwuję i pozdrawiam :)
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne ciuszki ^^ Chętnie bym je przygarnęła ;3 http://www.alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z tobą , świetny post !
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie napisana notka ;)
    Zgadzamy się z Tobą w 100% - świat obumiera, jest coraz gorzej :/
    Co do ubrań, bardzo nam się podobają, szczególnie te sweterki!
    Pozdrawiamy!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciuchy naprawę śliczne. *.*
    Ja prawie co zimę szukam jakiejś odpowiedniej czapki, co sprawia, że moi rodzice dostają szału. :)
    Nigdy nie mogę znaleźć odpowiedniej i oczywiście później żałuję, że nie kupiłam jakiejkolwiek, ponieważ zimy są bardzo mroźne. W tym roku zdobyłam dwie i jestem naprawdę zadowolona. ^^

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez nie wiem co sie dzieje, niedawno przez Szkocje przeszedl potezny huragan, masakra. Czytalam, ze w Polsce tez klimat szaleje, sniezyce, korki 170 km, zablokowane drogi itd. Chyba w tym roku zapowiada sie ostra zima. Ladne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tez nie wiem co sie dzieje, niedawno przez Szkocje przeszedl potezny huragan, masakra. Czytalam, ze w Polsce tez klimat szaleje, sniezyce, korki 170 km, zablokowane drogi itd. Chyba w tym roku zapowiada sie ostra zima. Ladne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeszcze lepszy ten blog i pisanie od poprzednich <3

    OdpowiedzUsuń