1/11/2014

Idly .

 Tydzień minął mi dość leniwie, ale bardzo pozytywnie. Brak słońca na dłuższą metę wyzwala wiele niechcianych skutków, a ciągła bezczynność doskwiera z podwojoną siłą. Wypadałoby mi się troszkę zmotywować i dociągnąć już bez szwanku kolejne dni - z resztą ostatnie przed feriami.
***
Postu konkretnego nie przygotowałam, ale zapewne właśnie w tej chwili pracuję nad materiałem na świeże notki. Z Karoliną musimy wreszcie nagrać filmik [coming soon]
z losowaniem zwycięzców konkursu i prawdopodobnie właśnie się z tym męczymy, haha. Póki co dziękuję za liczne zgłoszenia - biorąc pod uwagę, że to mój pierwszy konkurs. Jestem bardzo zadowolona. UWAGA! Biorących udział proszę o sprawdzenie, czy poprawnie zostały spełnione warunki.
Będzie to sprawdzane, a dopatrzyłam się kilku niezgodności :) 

O właśnie! Zapomniałabym.. Zależy mi, żeby było tutaj ciekawie.. a żeby tak było, wypada mi dostosować się do Waszych oczekiwań.
Byłoby mi miło, gdybyście dali znać, o czym chcielibyście czytać. Będzie to duża wskazówka, którą z chęcią wykorzystam :)

na dzisiaj mix :)

I nie mogę nie wspomnieć o najwspanialszej akcji charytatywnej. Oczywiście również w tym roku startuje WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY.
Tegoroczny finał jest dla mnie wyjątkowy, ponieważ nareszcie udało mi się dołączyć do wolontariuszy. Planujemy z dziewczynami porządnie się przyłożyć,
ale przede wszystkim zdobyć garść satysfakcji i pozytywnej energii. Zapowiada się bardzo przyjemna niedziela! :) 
Zapewne i Waszych miastach będą odbywać się zbiórki i koncerty - mam nadzieję, że 2014 rok przyniesie kolejny pieniężny rekord! :)


16 komentarzy:

  1. Jesteś wolontariuszem ? Ale masz fajnie ! :) podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny mix <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty robiłaś te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny mix ;)


    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle cudowne zdjęcia :)
    Bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    może zaobserwujemy swoje blogi-daj znac u mnie
    http://silence--of--the--mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki. Fajnie, że zostaniesz wolontariuszką WOŚP. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że pomagasz WOŚP :)

    Zapraszam na konkurs! Do wygrania piękna suknia.
    http://ajkstyle.blogspot.com/2014/01/dressale-wygraj-suknie-balowa.html

    OdpowiedzUsuń
  8. pisz tak jak zawsze, jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku chcę wziąć udział w biegu dla WOŚP'u :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałąm być w tym roku wolontariuszką na WOŚP, ale nie wyszło niestety. ;(
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny mix :)
    Pisz o sobie, tak będzie najlepiej .

    http://eryka-happinness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń