1/22/2014

Inspection of shops .

Zapewne właśnie siedzę sobie z Angeliką i nadrabiamy ostatnie wolne dni. Obydwie tak bardzo przyzwyczaiłyśmy się do swojej codziennej obecności,
że odczuwamy w przerwach dziwną pustkę. Z nielicznymi tak dobrze się dogaduję i nawet milcząc [co jest jednak rzadkie], miło spędzamy czas. Dobrze mieć kogoś takiego :)
Przy okazji.. może wymyślimy coś wartego napisania notki.
***
Kilka dni temu zrobiłam mały przegląd sklepów. Ostatecznie stwierdzam, że szału nie ma. Nic konkretniejszego nie zwróciło mojej uwagi, a jedynie zauważyłam ciągłe ujednolicanie mody. Uważam, że na dłuższą metę jest to zwyczajnie nudne i mało oryginalne. Spacerując po galeriach i odwiedzając kolejno sklepy, śmiało mówię, że w każdym jest praktycznie to samo. Obecnie cały świat ubiera się już prawie identycznie, zacierając granice między tradycjami i stylami. Moda modą, ale ja staram się szukać czegoś,
co ma indywidualny charakter. Niestety jest to coraz trudniejsze, przez co częściej męczą mnie zakupy i godzinne poszukiwania.

mały przegląd :)

C&A
H&M
 Mohito
 Zara
 Bershka
PERSUNMALL

byłabym wdzięczna za kliknięcie w baner :)
Women's Fashion Store Online, Buy Now!

21 komentarzy:

  1. Ciekawy post :-) częściej takie .
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny plecak z Zary ! podollblog.blogspot.com poklika ktoś w baner z choies ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja umiem się ubrać po swojemu. wiesz, jeden ciuch można nosic na wiele sposobów i ja, mimo iż nosze to co wszyscy (a i to nie zawsze, ostatnio akurat były wyprzedaże, wiec upolowałam co nieco z markowych sklepów) ale normalnie ubieram się w sh. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jedynie plecak i spódniczka koło niego podobają się.

    OdpowiedzUsuń
  5. masz racje co do tej jednolitości :)
    ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczy z Zary i ten ogromniasty płaszcz z H&M widziałabym w swojej szafie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny i ciekawy blog.
    Obserwujemy ?
    http://everything-of-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. plecaczek z zary *.*
    Pozdrawiam ♥
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka i buty z Bershka <33
    Może wzajemna obserwacja ?

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te marki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Plecaczek z Zary jest fajny. :)
    Spodobały mi się jeszcze pierwsza i ostatnia bluza z C&A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wpis ! Bardzo ciekawy !! :)

    Zapraszam : http://ciasteczkowy733.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też nic nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety teraz wiele sklepów powiela ten sam hmm.. schemat :( ale można trafić na perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. asymetryczne spodenki są wszędzie aaaa *.* :D dresy z persunmall są cudne :-))))

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. No Zara to w ogole mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się tu *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, coraz trudniej jest "być unikalnym", a w morzu propozycji coraz łatwiej jest zatracić siebie i swój styl.

    OdpowiedzUsuń