1/02/2014

Polyvore outfit .

Stało się. I chociaż wiedziałam, że z czasem nie wygram, to starałam się jak mogłam, żeby w jakikolwiek sposób opóźnić odejście 2013 roku. Ciężko żegnać się z czymś,
co przyniosło człowiekowi tak wiele radości, ale żyć trzeba dalej, nie patrząc w przeszłość. Z pełnym optymizmem mam nadzieję, że i za rok będzie co wspominać :) 
***
Dopiero co weszliśmy w nowy rok, a ja prawdę powiedziawszy w ogóle tego nie odczuwam.
Żyję sobie tak jak kilka dni wcześniej i zapewne nie ulegnie to w najbliższym czasie zmianie.
W wolnej chwili umilam sobie czas z POLYVORE i o tym właśnie chciałam napisać :) Otóż jest to strona, na której kompletny amator może poczuć się jak specjalista i zupełnie samodzielnie stworzyć własne modowe sety, wybierając ubrania z ogromnego asortymentu setek sklepów. Wbrew pozorom za pośrednictwem tego portalu można wiele zyskać. Umożliwia on nam nie tylko kontakt z ludźmi z całego świata, zakup wybranych produktów czy nawiązywanie współpracy z wieloma firmami, ale zdarzają się też oferty pracy, warsztatów lub ciekawych wyjazdów. 

Stwierdziłam, że może fajnym urozmaiceniem będzie prezentacja outfitów w takiej postaci.
Zbyt wiele moich pomysłów jest niemożliwych do realizacji czy to z powodu kosztów czy zwyczajnej dostępności do odzieży. Co o tym sądzicie? :)

wszystkie moje prace możecie zobaczyć tutaj --> CLICK

propozycja na dziś, czyli klasyk b&w + ponadczasowe jeansy

            



dzięki Polyvore nawiązałam współpracę m.in. z firmą PERSUNMALL - zachęcam do klikania w banery :)
Women's Fashion Store Online, Buy Now!

OSTATNIE DNI KONKURSU --> CLICK

20 komentarzy:

  1. miałam zamiar poprzeglądac blogi, a przez ciebie siedze teraz i bawię sie na polyvore. nie słyszałam wczęsniej o tej stronie jest genialna! doistarcza tyle mozliwości, jak ktoś jest kreatywny! dziękuje ci, że o niej napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale meega! *.* dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi outfitami poprzez polyvore, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa myśl i pomysł mi się bardzo podoba,bo mozna zastapic zimowe wyjścia na zdjecia lub ubrania ktorych się nie ma :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny♥
    Obserwuje! Będę wpadać napewno częściej!

    : www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tym,chociaż ja nie wiem czy bym się w tym wszystkim odnalazła :)

    iska-iskaa.blogspot.com --- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. ;d ja nie odnajduje sie w takich rzeczach
    dodajemy do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ejj podoba mi się ten outfit <3
    Świetny ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jednak wolę tradycyjne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie wielee się zmienia. :)
    Ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. móc mieć takie rzeczy w realu.. marzenie :))

    OdpowiedzUsuń