1/28/2014

Say something .


Ostatnio bardzo dużo myślę o ludziach, z którymi ciągle się mijam. Bliżsi, dalsi.. inni, a jednak tacy sami.
Typ osoby momentami nadwrażliwej, która bardziej przejmuje się innymi niż sobą, co sporadycznie nie daje spać to trudny człowiek. Jednocześnie bardzo rzadko okazujący uczucia i wcale nie dlatego, że ich nie ma, ale zwyczajnie ze strachu. Patrząc na pokaźną liczbę osób swojej codzienności, wyłącznie na podstawie ich błędów boi się wejścia
do tej samej rzeki, boi się nieznanego jeszcze zawodu, smutku i samotności.. tyle, że już o innym smaku. Zdąża przekonać się, że dla wielu [jakkolwiek by go nazywali] jest drugą opcją, kiedy inne wyjścia zawiodą. Wtedy nagle wszyscy wiedzą kim jest i gdzie go szukać.. wtedy, kiedy zostają sami i czegoś/kogoś potrzebują.
Ludzie oczekują wyrozumienia, rady czy po prostu ucha, które wysłucha. I chociaż znajdują to wszystko, zapominają się i powoli topią w rutynie.
Zaspokajają wyłącznie własne potrzeby, odchodzą zadowoleni, by zaraz wrócić.. znowu tylko na chwilę.
***
Mam nadzieję, że nie zabiłam Was chwilą zamuły, haha.
Zostało mi zaledwie kilka dni laby, którą staram się maksymalnie wykorzystywać. Tyle rzeczy chciałoby się zrobić, ale jak zwykle brakuje momentami czasu albo siły.
Nie mniej jednak powoli trzeba szykować się też na powrót do rzeczywistości, która może okazać się po dłuższym lenistwie nieco bolesna.
Sama nie wiem, jak to wszystko będzie wyglądać.. Póki co nieustannie ładuję baterie i staram się o szkolnym piekiełku aż tak nie myśleć :)

Zima nas nie oszczędziła. W marzeniach snułam plan [przynajmniej] bezśnieżnych ferii, ale z naturą ciężko negocjować. Nie jestem z tych, co to lubią się przemrażać, 
dlatego w najbliższym czasie z tego typu notkami może być ciężko. Wykorzystuję ostatki zapasów..
W roli głównej zdobycze nieplanowanych zakupów podczas jesiennego wyjazdu do Piotrkowa, o którym pisałam. Parka, która od razu wpadła mi w oko i  której długo szukałam. Jest to wiosenno-jesienna kurtka, której brakowało w mojej szafie pełnej napompowanych zimówek. Sweterek - miłość od pierwszego wejrzenia, która trafiła pod tegoroczną choinkę [jedyny mankament-dość zabudowany dekolt]. Co do spodni.. urzekł mnie kolor i cena, jednak jakością nie grzeszą. 


 

parka-C&A  sweterek-Mohito  spodnie-H&M  buty-House  naszyjnik-prezent

Zmykam pożytkować energię i odwiedzać Wasze blogi ! :)

28 komentarzy:

  1. świetny zestaw :) parka jest bardzo fajna :)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak pięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jaki cudowny wisiorek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny Outfit! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz :) kurtka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zostało mi tylko kilka dni ferii.

    OdpowiedzUsuń
  8. częściej musisz dodawać swoje outfity :)
    Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że nikt nie zna cię naprawdę i mydlisz wszystkim oczy ... fałszywość nie zna granic :)
    i jeszcze jedno: co za dużo to nie zdrowo - chodzi mi tu o twój fejm i lans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W szczególności za to, że odważyłaś/eś się publicznie uświadomić w porę tych wszystkich, którzy mnie nie znają :)

      Usuń
  10. Ostatnio widziałam w SH taką kurtkę, tylko w wydaniu miniaturowym dla dziewczynki! Tak slodko to wyglądało... aż żałuję, że nie mam dziecka haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Darunia piękna moja :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no parka jest po prostu genialna <3 zazdroszczę!
    Serdecznie zapraszam na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ ;) Jeśli jesteś chętna na wzajemną obserwację, daj znać, a na pewno się odwdzięczę! Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak zimno na dworze jest strasznie. :(
    Ładnie wyglądasz. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny zestaw, jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna parka! masz śliczne włosy!
    pozdrawiam
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba dobrze wykorzystać te kilka dni laby własnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post.
    Piękne zdjęcia
    zapraszam http://leeciak.blogspot.com/2014/01/inspire-me.html

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo naturalnie wyglądasz :)
    Zimniuutko to prawda :) Ja też nie lubię zmarznąć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kurtka !!! <3
    thealexlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń