2/05/2014

Awesome statistics .


W miarę szybko wdrożyłam się w wir codzienności. Odczuwam lekki mętlik, bo w końcu prawie sześćset twarzy na jednej powierzchni to trochę dużo,
ale nie powiem, żeby mi tego nie brakowało :) Plan obecny.. dociągnąć do piątku, haha. Przejadło mi się przesiadywanie w ławce i udawanie zainteresowania.
Może uda mi się trochę odreagować i odwiedzić w weekend Radom. Przydałoby się przywieźć jakiś porządniejszy worek energii i przy okazji zdjęć,
bo pomimo tysięcy fotografii w bałaganie folderów, nie mam nic ciekawego. Zdjęcia w pomieszczeniu to jedno z nielubianych przeze mnie przedsięwzięć,
chociaż 'jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma' .. ale żeby chociaż jeszcze ktoś był pod ręką [ewentualnie pod aparatem] :)
***
W nocy na liczniku wybiło 10 000! W porównaniu z innymi może niewiele to znaczy, ale na mnie zrobiła ta liczba wrażenie.
Przyznaję, że nie spodziewałam się jej w tak krótkim czasie.. ani trochę. [Stara strona zebrała ok. 20 000 wyświetleń w ciągu dwóch lat, a tutaj..]
Dacie wiarę, że minęły dopiero trzy miesiące? Nie sądziłam, że powrót z zerowym kontem, będzie tak bardzo pozytywną decyzją.
Podglądając codzienne statystyki, pękam z wrażenia, że tylu Was tutaj jest i to z całego świata, co dodatkowo motywuje.
Bardzo chciałam Wam podziękować za wspólne tworzenie strony - jesteście wspaniali ! :)



22 komentarze:

  1. Gratulacje :) O to naprawdę szybko jak na 3 miesiące i tyle wyświetleń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ja już oczekuje na 20 000 u siebie :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tylko tysiąc wyświetlen ;) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje ! :D ciekawe czy ja kiedyś będe tyle miała, fajne uczycie bo masz świadomość, że to co piszesz jest dla kogoś ważne i ktoś to czyta : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę kolejnej takiej liczby :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wielkie gratulki!
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)
    Super blog :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! w tak krótkim czasie taka liczba :O
    Super i oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tylu wyświetleń :D
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 10000 obserwatorów i życzę kolejnych tylu. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyświetleń :)

    Zapraszam: http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę powiedzieć że notka wyszła ci świetnie ,super zdjęcie jest na czym oko zawiesić :D
    zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/ przydał by się komentarz kogoś z większym stażem
    ja już obserwuje żałuje tylko że tak późno ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! :D
    Oby tak dalej... ;)

    OdpowiedzUsuń