2/09/2014

Sunny day .



Nie mogę napatrzeć się na pogodę za oknem, która nareszcie zaczyna tętnić życiem i co ważniejsze - samoistnie wywołuje olbrzymi uśmiech na buzi.
Mam nadzieję, że najgorsze za nami, bo wolałabym już nie brodzić w śnieżnych zaspach tej zimy :) Weekend mija mi aktywnie i całkiem przyjemnie.
Z tego wszystkiego wstąpiła we mnie nawet dziwna wena, aby trochę posiedzieć nad książkami, chociaż głębszych efektów nie byłabym pewna, haha.
W każdym razie strasznie cieszę się z tego, w jaki sposób codzienność obraca się wokół mnie. Nareszcie po kilku dość niepewnych miesiącach ogarnęła mnie stabilność,
której nie zamierzam w żadnym wypadku wypuścić z rąk - wręcz przeciwnie - dobrze spożytkować :)
***
Zobaczyć mnie w czapce.. raczej nikomu nie jest dane, bo na co dzień wystarcza mi zazwyczaj kaptur [najbardziej praktyczny]. Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia 
i własnych potrzeb, ewentualnie doskwierającego mi problemu dobrania odpowiedniej czapki, w której nie będę wyglądała jak gumiś, haha. 
Niestety założenie tej części garderoby, [w moim przypadku] zawsze kończy się wybuchem śmiechu. Przy okazji zdjęć z dzisiejszego posta było tak samo, 
jednak nie mogłam się powstrzymać. Co lepsze! Ta biała czapa została zrobiona [o ile dobrze pamiętam] z komina. Nie ma to jak mamina twórczość, haha.
Temperatura pozwoliła na skromniejsze ubranie, a nawet na pozbycie się wszelkich zimowych dodatków. Postawiłam znowu na prostotę i komfort.
Wiosno.. I'm waiting!

pomijam fakt, że blogger kolejny raz masakrycznie retuszuje zdjęcia


czapka-handmade  szalik-mamina szafa  rękawiczki,bluza-house  spodnie-h&m  buty-converse

26 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :)
    podobają mi sie twoje buty

    http://doominiika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bez czapki nie umiem się obejść w zimę. :)
    Ładna jest. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna :D
    podoba mi się bluza *.*
    rebelle8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co Ci się stało w rękę!? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mała stłuczka na lodowisku :)

      Usuń
  5. Masz super bluzę :)
    I blog też spoko, Obserwujję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu wiosna idzie małymi krokami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne conversy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne masz rękawiczki i buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna Darija <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeju, pikene zdjatka. :) Bardzo podobaja mi sie trampki.
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/ <-- zapraszam. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje za obserwacje i oglądania mojego bloga , również super piszesz fajny blog i życzę ci dużo powodzenia w tym

    OdpowiedzUsuń
  13. That blue looks good on you!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjecia
    obserwujemy
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/zota-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia ! Śliczne converse ; )
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie ! :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog!
    Obserwujemy? :)

    dashapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorystycznie bardzo fajnie. :) Sama mam dwie pary Converse, czekam na wiosnę! :D

    OdpowiedzUsuń