3/09/2014

Bridge .


Weekend mija, a ja tonę w zasmarkanych chusteczkach, których nie nadążam wyrzucać. Chciałam skorzystać nieco z wiosennej pogody i nadrobić albumowe zaległości, jednak przeziębienie zbyt daje mi w kość. Wolę się na spokojnie doprowadzić do porządku i dopiero potem działać. Sobotni basen zrehabilitował mi ostatnie dni, a przy okazji porządnie rozruszałam powybijane palce [brawo dla mnie]. Dzisiaj od rana na nogach i znów trzeba będzie przygotowywać się do kolejnego ciągu zajęć. Tak mało czasu na to wszystko .. 
***
Powoli pogoda wybudza mnie z zimowego transu, a coraz piękniejsze słońce przywraca wakacyjne wspomnienia. Nie mam dla Was żadnych nowości, ale odkopałam wrześniowe zdjęcia, które niektórzy mogli oglądać w jednym z ostatnich postów na starej stronie. Klimatem przypominają obecną aurę, dlatego wydaje mi się, że nie powinny się w żaden sposób gryźć. I tym razem minimalistycznie. Jedynym bardziej awangardowym dodatkiem jest urocze indiańskie zdobienie parki, która jest jedną z moich ulubionych narzutek.




parka-zara  t-shirt/spodnie-diverse  buty-vans

14 komentarzy:

  1. Ale piękne zdjęcia <33
    strasznie szybko mijają weekendy :(
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne miejsce wybrałaś na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dziś typowo wiosenna pogoda :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem chora trochę, ale mimo wszystko poszłam wczoraj na ognisko i mam nadzieję, że mi się nie pogorszy. :P
    Zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice girl and nice pictures :-)
    www.curvyandhappyness.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna parka :)
    Ale zdjęcia są jeszcze piękniejsze! :) Fotograf się spisał :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takiego miejsca, cudownie tam :)
    iiga-aa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Darieńka! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już wyszłam w krótkim rękawku na dwór, mam nadzieje, że sie przez to nie przeziębię :)

    Zapraszam do siebie na konkurs: http://drugsareheaven.blogspot.com/2014/03/rosewholesale-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń