3/27/2014

Brown .


Od razu lżej człowiekowi na duszy, kiedy ma świadomość, że wyczekiwany piątek nie szykuje dla niego większych [katastrofalnych] niespodzianek. Kilka lekcji, rekolekcje i z głowy. Nareszcie zapowiada się spokojny weekend, w którym mam chwilę i na plany i słodkie lenistwo. O ile pogoda pozwoli, chciałabym zgromadzić niewielki zapas materiałów
na bloga, bo ostatnimi czasy przekonałam się, że wiosna bywa zdradziecka i niestety zostałam na lodzie. Never again.
Z konkursowymi pracami już się uporałam i co nieco uwieczniłam [coming soon]. 
Miło powrócić do normalnego trybu dnia i porządku w głowie, co od razu odbudowało spory komfort :) 
***
Pomysł może i był.. wyszło jak zawsze, haha. Praktyka czyni mistrza, a ja coraz lepiej się bawię, nabywając więcej świadomości, odwagi i coraz bardziej eksperymentując.. 
nawet jeśli to dopiero zamiary i plany na przyszłość :) Złamałam regułę. Moje włosy uległy kręceniu, wyszły bez szwanku i nienagannie utrzymały się cały dzień, 
biorąc pod uwagę ,że dotychczasowy rekord to aż godzina. Na dworze zrobiło się chłodno, dlatego sięgnęłam po sweterek. Dobrałam uniwersalne jeansy, 
chociaż zupełnie się od nich odzwyczaiłam. Moje nogi wyglądają w nich jeszcze bardziej słoniowato niż zwykle, ale mniejsza z tym, haha. 
Krótkie kowbojki podkradłam mamie, bo sama nie mam przekonania do tego typu butów. Mimo to.. wszystkiego trzeba spróbować - wyszło, jak wyszło :) 



 koszula-h&m  sweterek-moodo  spodnie-house  buty-lokalny sklepik

31 komentarzy:

  1. moje kolory <3 masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne włosy, układałaś czy same ci się tak kręcą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Daaaaariusz <3 jak pięknie Ci w loczkach *.* doskonale, eksperymentuj i baw się przy tym dobrze :) Ja w tym tyg również miałam urwanie głowy, Dzień Narodów i Drzwi Otwarte - to nie małe wyzwanie do zorganizowania. Ponadto podjęłam się zadania napisania do D. Narodów scenariusza OMG, codziennie sprawdziany, zajęcia dodatkowe ... wysysają ze mnie wszystko. Wiem co czujesz, serio. Padam. Umieram. Flak. Jestemniewyspananiewiemjaksięnazywamzgon. Pozdrawiam, Tw Kazik :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaziu! Dziękuję :)
      Nic mi nie mów.. mam to samo - wrak człowieka, haha
      Zupełnie jakby mnie czołg przejechał, ale trzeba być twardym :D
      Pozdrówki!

      Usuń
  4. piękne buty <3
    mam nadzieję, ze do mnie zajrzysz :)
    jeśli mnie zaobserwujesz odwdzięczę się :)
    http://flemour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie ci się włosy układają *_* moje niestety po góra 3 godzinach są już proste

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie ci się włosy układają *_* Moje niestety po góra 3 godzinach są proste,mimo tego i tak nie rezygnuję z kręcenia ich. Zapraszam do mnie :)
    http://olxaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz, śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, na facebooku w grupie dla blogerów wkleiłaś swój link na bloga, masz może ochotę na wspólną obserwację?

    Daj znać ;) pozdrawiam ;* www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit i piękna dziewczyna! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że w weekend będzie słońce to dopełni to słodkie lenistwo. :D
    Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne włosy :)
    bardzo ładne zdjęcia
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Ci Daria w takich włoskach <3

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie wygladasz bardzo fajne buty! calosc fajna ale dosyc jesienna wiecej koloru sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look :-)
    http://www.curvyandhappyness.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz...:)
    https://www.blogger.com/home

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia ; * OMG * . * Śliczne włosy ; * Zazdroszczę ; *
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam Serdecznie ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietnie wyglądasz ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne buty! :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bez tych frędzli bardziej by mi się butki podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po pierwsze - świetna jakość zdjęć, a po drugie - zakochałam się w Twoich włosach! *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne buty, bardzo fajnie że podwinęłaś spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń