3/06/2014

Diving .

Doprawdy ciężko przychodzą mi ostatnie dni. Zanikają we mnie wszelkie czynności życiowe, a określenie 'wrak człowieka' znów nabiera większego sensu. 
Pomimo jakichkolwiek mało optymistycznych zdarzeń, staram się trzymać na powierzchni i chociaż próbować normalnie funkcjonować. Ogrom pracy w tym kierunku wykonują 
za mnie moi kochani ludzie, także nie mogę narzekać. Pogoda stanęła w miejscu, a siwe chmury już od dobrych kilku dni wiszą bezkarnie tam na górze, kompletnie zasłaniając pozytywny błękit nieba. W szkole nie dają żyć, a ja dobijam się jeszcze kolejnymi 'genialnymi' pomysłami, których pomimo małej częstotliwości myślenia jest aż nad wiele. 
Dni mijają, codzienność się zmienia, a Daria nie nadąża .. tak bardzo znany schemat :)
***
Nie zapomniałam o ostatniej obietnicy. Słowa dotrzymuję, choć z niemałymi wątpliwościami. Nurkowanie dało mi całkiem nowe umiejętności i odczucia, 
których brakowało stabilnej stopie na twardym gruncie. I wbrew pozorom nawet tak wizualnie rekreacyjne hobby jest zajęciem wymagającym sporo pracy - nie tylko fizycznej. Moje początki do łatwych nie należą, ale o dziwo każda potyczka jeszcze bardziej mnie motywuje. Nie wypada mi się przechwalać i udzielać rad czy też jakichś głębszych sentencji, bo do tego jeszcze mi bardzo daleko. Jednak póki co, na Waszą prośbę dzielę się namiastką nowej cząstki mojej codzienności. 
Filmik prowizoryczny pod każdym względem (nagrania zeszłoroczne) - proszę o wyrozumiałość :) 


(pierwszy raz ze sprzętem, ćwiczenia na głębokim basenie-Bełchatów, próby aparatu, doskonalenie pływania)

Co sądzicie? :)

17 komentarzy:

  1. nigdy nie testowałam nurkowania i chyba raczej nie spróbuje ;)
    co powiesz na wspolna obserwacje? :)http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja cie! ale zazdroszcze!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie, ja w ogóle prawie pływać nie umiem . Tylko troszkę coś . XD

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nigdy nie odważę na nurkowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, zazdroszczę. Sama chciałbym nurkować :) Może kiedyś mi się uda spełnić to marzenie :)
    Zapraszam na małe rozdanie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny filmik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! This looks like so much fun! I would love to do that. Maybe if I can make it back to the beach this summer.

    Jessica @ Sunny Days and Starry Nights

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaaazdro *-*

    http://pastel-memories.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię za odwagę - ja bym się bała tak zanurkować.

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite hobby, jestem pod wrażeniem Twojej odwagi i chęci :)
    tak trzymaj !

    OdpowiedzUsuń
  11. witam:) świetny blog !
    znalazłam Cie na fb < blogerzy) obserwujemy ? :)
    subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. coś wspaniałego :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing!
    www.curvyandhappyness.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń