3/23/2014

Impatiently .


Według wcześniejszych przewidywań weekend upłynął niemal niezauważalnie. W sobotę brałam udział w drzwiach otwartych w moim liceum,
a zaraz po powrocie zrealizowałam długo odkładany plan. Kilka godzin na powietrzu odświeżyło mi umysł i wprawiło zastane mięśnie w ruch. Endorfiny uwolnione :)
Niedziela.. tonę w papierze, ołówkach i stosie pasteli, które już troją mi się w oczach, haha. Od piątku ślęczę nad plakatem konkursowym z angielskiego. Nie zapeszając,
na razie wszystko powolutku idzie w dobrym kierunku, chociaż najtrudniejsze właśnie przede mną. Mam nadzieję, że efekt będzie przyzwoity i może uda mi się nawet cokolwiek tutaj pokazać :) Kilka godzin dzieli mnie od kolejnych katuszy.. Szkoło, z całym szacunkiem, ale wyciskasz ze mnie pokłady życia, którego i tak jest niewiele.
Jutrzejszy dzień spędzę w Piotrkowie, gdzie odbywają się w filii uniwersytetu wykłady z angielskiego - tyle dobrego.
Kolejnym pocieszeniem są trzydniowe rekolekcje.. chociaż zajęć w szkole nie ominę. Wytrwam :)
***
Błękitne niebo znów zostało zakryte chmurami, a spod nich co chwilę cieknie deszcz. Tragedia. Przez to zabieganie nie miałam czasu na żadne nowości.
Wstyd mi niemiłosiernie, że odkopuję zeszłoroczne starocie, ale może chociaż w niewielkim stopniu załata to braki w ostatnich postach.
Czekam na słońce i parę dodatkowych rąk w pobliżu, liczę na wyrozumiałość i cierpliwość z Waszej strony :)
Patrząc na te mało aktualne zdjęcia, chociaż trochę pocieszają mnie letnią kolorystyką. 



bluzka-c&a  spodnie, sweterek-h&m  buty [jakże pasujące do całości, haha]-vans

11 komentarzy:

  1. So pretty girl :-)
    www.curvyandhappyness.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow bardzo śliczne zdjęcia i jak zielono.

    OdpowiedzUsuń
  3. grunt ,że w ogóle coś jest!mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia :)
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym deszczem to serio tragedia, jest przez to mega zimno. -.- Nie lubię zimna, wgl nie lubię marznąć. ;(
    Ładne zdjęcia. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fotki i wgl piękne miejsce :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ słonecznie! A u mnie tak pochmurno i brzydko:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne fotki. Super na nich wyglądasz. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń