3/20/2014

Spring review .


Wspanialszego pierwszego dnia wyczekiwanej [astronomicznej] wiosny wyobrazić sobie nie mogłam :) Kilkudniowa szaruga porządnie namieszała, ale w końcu po burzy zawsze wychodzi słońce. Everesty szkolnego tygodnia zaliczone, a humor nadzwyczaj dopisuje coraz bardziej. Przyznaję, że totalnie straciłam czasową rachubę. 
Nowa szkoła i wszelkie zajęcia pochłonęły mnie doszczętnie. Momentami odczuwam kilkumiesięczną lukę w życiorysie i całkiem dziwnie wracać mi wtedy do jakichkolwiek wspomnień. Tegoroczne tempo trochę mnie przeraża.. Ale każdy medal ma dwie strony - coraz bliżej wakacje! .. a na nadchodzące czekam wyjątkowo, chociaż nie niecierpliwie, aby zbytnio nie odpłynąć. Na tą zimową chwilę zapomniałam, jak to jest korzystać w pełni z każdej minuty dnia - pora do tego wrócić :)

W weekend nie zwalniam. Czeka mnie mnóstwo pracy, która mam nadzieję zaprocentuje nie tylko w szkole, ale i prywatnej codzienności. 
Lenistwo bardzo kusi, ale czas najwyższy zacisnąć zęby i przejść kawałek ścieżki pod górkę. Co do przyszłych postów.. brakuje mi tu porządnych tematycznych zdjęć.. 
Obiecuję poprawę! :) Mam nadzieję, że pogoda wreszcie się ustatkuje i pozwoli na odrobinę fantazji, które odkładane były od dobrych kilku tygodni do szufladek.
***
Zawartość mojej szafy zrobiła się odrobinę monotonna i powoli ubożeje. Nie mam ostatnio czasu na jakiekolwiek zakupy, a portfel świeci pustkami, haha. 
Pozostaje mi rozpoznanie online. Kolejny przegląd sklepów, tym razem pod lupą wiosenne nowości z ulubionych sklepów :)

zara

 h&m

pull&bear

bershka

17 komentarzy:

  1. o tak wiosna nareszcie! i cienkie kolorowe ubrania hahaha :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnee , naprawde <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. motyw kwiatowy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza w kwiatki i kombinezon są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne ciuszki :)

    Zapraszam + Liczę na obs, odwdzięczę się tylko napisz w kom że już :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie tu . <3
    Zapraszam do siebie . ;*
    Obserwuję.Liczę na rewanż . ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNY BLOG !
    Jestem tutaj po raz pierwszy i z pewnością nie ostatni ♥
    zapraszam do mnie :)
    obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam te ciuszki w sklepach :*

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ciuszki. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie są cudne!
    Jeśli będziesz miała czas to zajrzyj do mnie, blog w podobnej tematyce :)
    www.klaudiachrol.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń