4/03/2014

Platform .



Zapewne właśnie powinnam studiować książkę od niemieckiego, ale im mniej do nauczenia, tym większe dopada mnie lenistwo.
Cel na jutro - wytrwać bez szwanku i nic więcej nie będzie mi do szczęścia potrzebne. Jestem najzwyczajniej zmęczona. Weekend zapowiada się całkiem ciekawie. Prawdopodobnie odwiedzi mnie ekipa z Radomia, także na nudę raczej narzekać nie będę. Może uda mi się też w miarę sprawnie przygotować coś do kolejnego wpisu.. 
Powieki mam tak ciężkie, że gubię litery na klawiaturze i sama się z siebie śmieję, haha :) Jednak nie miałam serca w tak piękną pogodę siedzieć nad zeszytami.
Korzystając z wygodnego parapetu i ogródka za szybą, posiedziałam w otwartym oknie [Daria kamikadze] i wygrzałam porządnie policzki.
Nawet aparat nie oparł się czystemu niebu, które w dość niecodziennym miejscu dało się uwiecznić :)
***
Przeglądając stare foldery, natknęłam się na pozostałości po starym blogu. Buzia aż się uśmiecha, patrząc na te ślady starej działalności - niestety jedyne.
Aż przykro na myśl, że oryginały i cała reszta tak po prostu wyparowały wraz ze starym dyskiem komputera. Nie lubię wstawiać nieaktualnych zdjęć,
aczkolwiek te darzę niemałym sentymentem. I pomyśleć, że były robione blisko 2 lata temu :) 

Cóż.. Teraz pozostaje działać na bieżąco, bo bynajmniej ubraniowe zasoby zostały już w pełni wykorzystane :)




baseballówka-cropp  bluzka-mohito  tregginsy-C&A  buty-vans

21 komentarzy:

  1. piękne zdjecia! :)
    ja też jak mam mase nauki, jeszcze bardziej mi sie nie chce tego uczyć, jeszcze niemiecki to masakra!

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    mam w obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  4. współczuję straty, ale zdjęcia mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia super ! ;) prawe na samej górze - GENIALNE :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia - pozytywnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia. Kocham tory :)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba jak piszesz :> I zdjęcia są również genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sentymentalność czasami wygrywa :) Świetne zdjęcia !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjecia, masz bardzo zdolnego fotografa :*
    super buty ^^

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się to z ławką niebieską ławką... jest bardzo efektowne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. n0-p3rspeciv3.blogspot.com zapraszam. obserwacja za obserwacje? świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z tym zbieraniem sie do nauki niemieckiego mam tak samo;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozytywne zdjęcia :)
    pozdrawiamy :)
    http://meowziaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń