5/17/2014

Summer inspection .

Pogoda do prawdy wariuje. Sądziłam, że maj pozostanie takim, jakim nas przywitał.. cóż, nie ufaj przyrodzie. 
Burze, ulewy, powodzie i jeden plus - narastająca w oczach i coraz bardziej soczysta zieleń. Kilkuminutowe przebłyski słońca pozwalają na odrobinę realizacji twórczej. 
Wybywam do ogrodu i wyłapuję szczegóły w moim obiektywie. Przez pogodowe fanaberie zawiesiłam chwilowo fotograficzne wyjścia, a dziesiątki folderów w portfolio nie budzą we mnie niczego oprócz nudy. Zostało już tak niewiele.. ostatnia prosta i upragnione wakacje będę miała w swoim zasięgu. Tegoroczna laba nie będzie znacząco różniła się od zeszłorocznej, jednak postanowiłam spróbować połączyć wyjazd z pasją. Mam nadzieję, że Radom w obiektywie przyniesie mi wiele zadowolenia. 
***
Nudą powiewa nie tylko w portfolio, bo i szafa marnieje w oczach, haha :)
Ciągłe wydatki, brak oszczędności i czasu.. to wszystko totalnie mnie uziemia. I chociaż wielokrotnie podkreślałam, że nie lubię zakupów, to dla samej chwili rozrywki 
i rozejrzenia się w terenie, odwiedziłabym kilka sklepików. Wypadałoby ubezpieczyć się w kilka świeżych t-shirtów albo poeksperymentować z własną odwagą ;)

Póki co pozostaje mi zwiedzanie online. Tradycyjnie kilka zestawień z ulubionych sklepów.
Po bliższym wglądzie stwierdzam, że upodobania projektantów zataczają koła, bowiem na letni czas przygotowali mało zaskakujące produkty. 
Kwiatowe motywy, azteckie wzory, nieśmiertelne pastele, b&w i ciepłe barwy.. to wszystko możemy znaleźć w sezonowych odzieżowych outletach.  


H&M 

 Reserved

Stradivarius

Mohito

Bershka

12 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na posta! zapraszam - unniversalblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny jest ten plecak z Mohito :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio zauważyłam, że kocham zakupy to rozglądanie się za czymś oryginalnym i zarazem fajnym sprawia mi wiele frajdy. :D
    Świetne inspiracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zauważyłam, że zakupy sprawiają mi wielką przyjemność to szukanie czegoś fajnego i oryginalnego sprawia mi wielką frajdę. :D
    Dużo fajnych rzeczy widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inspiracje. Fajne ciuszki. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. plecaki cudne<3

    klikniesz w ost poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. woow, jakie świetne rzeczy :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mamy podobne gusta <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię te slepy:)

    OdpowiedzUsuń