6/18/2014

Deep breath .


Nareszcie! Cel osiągnięty, satysfakcja uzyskana, a w głowie błogi spokój i porządek. Głęboki oddech czas zacząć.. 
Oficjalnie wystawiono oceny, co niezmiernie powiększyło moją przestrzeń. Dzisiejszy dzień przysporzył mi doprawdy wiele nerwów, które pchały mnie z grobową miną 
i pustką w głowie szkolnymi korytarzami, ale mimo to czuję radość.. chociaż tak dziwną, że nie umiem jej zdefiniować. Zostało zaledwie pięć dni szkolnych mijanek. 
Chcę ten luźny grafik wykorzystać w pełni, aby tuż po zakończeniu roku spakować się i wyjechać z dobrą energią. W weekend przydałoby się rozruszać przy siatkówce, 
bo swoją drogą zatęskniłam za parzącym piaskiem pod stopami, haha. Oprócz tego chciałabym poświęcić czas znajomym, którym ciągle odmawiałam spotkań.. 
mimo ogromnych chęci. Muszę koniecznie to wszystko nadrobić :) Poza pracą reszta będzie spontaniczną chwilą, bo tylko takie sprawdzają się u mnie w 100%.
Wy już coś zaplanowaliście? :)
***
Kolejne nijakie przedstawienie.
Niekoniecznie rozgryzłam swoje myśli, ale niewątpliwie komfortowo czuję się w ciemnych kolorach i tego typu zestawieniach. Złoto i czerń przegryzłam burgundowymi spodniami. Jednak przy obecnych pogodach powoli idą w odstawkę, bo momentami po prostu się w nich gotuję. Warte przedstawienia są tutaj lordsy, które chodziły mi po głowie dłuższy czas. Niewiele pasowało i w miarę normalnie wyglądało na moich stopach. W najmniej oczekiwanym momencie przypadek okazał się zbawieniem. Ciężko rozchodzić za ciasne buty, ale jest to jedyne wyjście, aby uniknąć efektu 'kajak' i dopasować but do naszego rozmiaru :)







bluzka-camaieu   spodnie-h&m   buty-lokalny sklepik   zegarek-allegro

17 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Fajnie na nich wyglądasz. U mnie wszystko wyjdzie spontanicznie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia ♥ Ja też się bardzo ciesze że oceny już wystawione!
    Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami, chciałabym nawiązać współprace z tą firmą - http://kateandalexi.blogspot.com/2014/06/choiescom.html

    Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez na spontanie:D rownież podobają mi się takie połączenia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. B. dobre zdjecia.;)
    U mnie też już po wystawieniu, musze przyznać, że po tym wszystkim mam o wiele więcej czasu.;)
    http://piotrleciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja w wolnej chwili.obserwuję :)
    http://swiatroksany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buciki<3
    ja jak dobrze wszystko pójdzie wyjadę nad morze i poopalam ciało hahah
    a tobie życzę wspaniałych wakacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie ! :)
    Ja nic nie planuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem usatysfakcjonowana :)
    Kurcze, mi się mega podobają lordsy, ale niestety nie nadają się na mój typ stopy ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mas przepiękne włosy ! :)
    Śliczna bluzka :)

    ps: zamiast dodania mnie do kręgów można już dodać mnie do obserwowanych a więc zapraszam,będzie mi niezmiernie miło:)

    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładny zegarek wyhaczyłaś na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I w końcu upragnione wakacje :) No tylko pozazdrościć, tyle wolnego czasu, słodkie lenistwo, uwielbiałam ten beztroski czas :) dzięki za odwiedzinki i zapraszam częściej :) Pozdrawiam moją imienniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi została obrona pracy magisterskiej i też wakacje:D achh i te słodkie lenistwo;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. love your watch and shoes! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ślicznie .. (:

    OdpowiedzUsuń
  15. ladne zdjecia

    PS: lubię ta piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne włosy :)
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki do sheinside?
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html
    Napisz, a spróbuję się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń