6/02/2014

Nymph .


Kolejny raz codzienność brutalnie uderzyła w wypoczęty umysł. Czułam, jakbym pierwszy raz szła szkolnym korytarzem, a wszystkie mijane twarze znów wydawały się
 trochę obce. Szaruga za oknem nic a nic nie pomaga w bardziej pozytywnym nastawieniu do świata, a jedynie wystawia na kolejną próbę z serii samowystarczalność. 
W chwili obecnej zapewne powinnam nadrabiać tygodniowe zaległości, ale poziom mojego znudzenia i ogromna senność wzrastają w niebezpiecznym tempie. 
Ciepłe łóżko wydaje się być bardziej atrakcyjne niż zwykle, a szlafrok i kawa niewiele zmieniają w obecnej sytuacji. 
Jeszcze tylko miesiąc.. wakacyjne przyciąganie staje się coraz bardziej odczuwalne.
***
Korzystając chwili czasu przed minionym wyjazdem, zrealizowałam dawno zaplanowany projekt. Z kilogramami sprzętów pod pachą, wyszłam z dziewczynami na spacer..
O ile można nazwać spacerem pięć godzin w szczerym słońcu, haha :) Tradycyjnie za dużo wizji na raz spowodowało mętlik, chociaż to już chyba norma. 
W każdym razie strasznie fajnie spędziłyśmy czas wśród zieleni i jedynie przy akompaniamencie ptaków czy wiatru, 
a nie tłukących się ciężarówek, co jest wręcz codziennością dla naszych uszu. 

fot. Ja
mod. Ola





zdecydowanie ulubione :)

24 komentarze:

  1. Fajny post.:)
    Jesteś świetnym fotografem bo zdjęcia są rewelacyjne!:)
    http://piotrleciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka zdolna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. magiczne kolory *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem! Wpadająca w mój gust spódniczka, jak i jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne zdjęcia! ♥
    Rewelacyjny post ;)

    zapraszam do mnie : jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post ♥ widać, że wkładasz w bloga dużo pracy! jest cudowny :)
    oczywiście zapraszam cieplutko do mnie :*
    FLEMOUR
    jeśli mnie zaobserwujesz lub poklikasz w banery po prawej stroni na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie fotografujesz<3

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia zrobiłaś, ostatnie chyba najlepsze. Ale na fb też super :D
    http://margaretandmargo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne robisz zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. GENIALNE!!
    __________________
    Zapraszam na notkę wprowadzającą
    Mam nadzieję, że spodoba się i zaobserwujecie/skomentujecie.
    http://suzanne-black.blogspot.com/2014/06/nowy-blog-nowy-swiat.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są świetne :) Ciekawy blog, będę z przyjemnością wpadać częściej ;) Zapraszam również w wolnej chwili do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są genialne :) Bardzo inspirujące ;)
    Ciekawy blog, będę z przyjemnością wpadać częściej ;) Zapraszam również w wolnej chwili do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnie zdjęcie jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń