8/09/2014

Dots .


Motywy retro nigdy nie wypadną z mojej głowy. Uważam, że ich nieśmiertelność jest jak najbardziej uzasadniona. 
Kilka kropek, kokardek czy koronek radykalnie zmienia moje spojrzenie. Widzę w tym klasę, ponadczasowość i odrobinę szaleństwa. Buszując w sklepach natknęłam się 
na nakrapianą sukienkę, którą w zasadzie zabrałam do przymierzalni jedynie ze względu na owy motyw i poprawienie humoru, bo uwielbiam wygłupiać się w dziwnych 
i niekoniecznie dopasowanych ubraniach podczas zakupów. Przyznaję.. zakochanie od pierwszego założenia. Ogromnym plusem okazał się wyższy stan, 
co w przypadku mojej figury [a raczej jej braku, haha] jest przy sukienkach konieczne. Gdyby nie obszerne ramię czy udo nie musiałabym czepiać się długości i ramiączek, 
ale grunt to znaleźć punkt zaczepienia, haha.

Zestawienie niezbyt dla mnie komfortowe, bo pewnie wymieniłabym pudrowe obcasy na trampki lub baleriny, a sztywną torebkę na rozpadającą się pojemną torbę.
Chyba nie do końca do tego wszystkiego dorosłam, stąd kapryśne czarno-białe zdjęcia w klimacie dziecko szczęścia lat pięćdziesiątych. 
Teoretycznie buty mogłyby dla mnie nie istnieć, bo chodzenie boso to u mnie codzienność.. i to bardzo wygodna :)





sukienka-H&M  buty-atmosphere  torebka-szafa mamy

21 komentarzy:

  1. Ja też wolę większe torebki, ale w obcasach akurat lubię chodzić ;)
    Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ciekawe, że gdyby nie długość Twoich włosów sukienka prezentowałaby się zupełnie inaczej, co nie znaczy że gorzej :D
    mimo, że niekomfortowe to baaaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, bardzo pozytywny post :) Zwłaszcza jak się go czyta przy piosence ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię styl retro :) Foty bardzo ładne! Outfit też, tylko buty nie w moim stylu :) Pozdrawiam - Zapraszam do mnie - http://kateandalexi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jajku cudowne są te zdj. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię za równo małe jak i duże, natomiast jeśli chodzi o styl ubierania się, to po prostu noszę to w czym mi wygodnie. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega Daria!!

    OdpowiedzUsuń
  8. sukieneczka jest leciutka, zwiewna, romantyczna, buty zaś są bardzo klasyczne i świetnie wyglądałyby z chanelką, dlatego tak jak powiedziałaś - z balerinkami a nawet z traweczkami byłoby świetnie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze jestem zaskoczona, że jesteś taka ładna :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna jesteś moja droga *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarno-białe od lewej - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja świetna, buciki są piękne, wszystko pasuje do Ciebie i do tego Twoje długie włosy dodają Tobie więcej wdzięku i uroku !:)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. urzekła mnie Twoja stylizacja, masz świetną sukieneczkę w cudownym kolorze! i do tego w groszki!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebiste raciczki ! <3
    Plissssssss proszę powiedz gdzie kupiłaś takie zajebiście chujowe buciki ! <3
    też chcę takie :*

    pozdrawiam :* :* :*

    OdpowiedzUsuń