9/19/2014

Pearl perfume .


Przypomniałam sobie po stokroć tęsknotę za weekendami i miłość absolutną do ostatniego piątkowego dzwonka w szkole, haha. Umieram. 
Mimo dobrego humoru i pozytywnego nastawienia wiązanka skarg i zażaleń pęka w szwach po kolejnym tygodniu w moim Hogwarcie. Dobrze, że jest się do kogo uśmiechnąć,
pogadać, pożartować, wspólnie ponarzekać czy urządzać desperackie spacery na długiej przerwie [w tym miejscu pozdrowienia dla Wieśka,haha] :) W każdym razie padłam dziś maksymalnie, a teraz dłuuugie odsypianie przede mną, haha. Chciałabym wykorzystać ostatnie pogodne dni lata, jednak obecnie wydaje się to wyjątkowo trudnym przedsięwzięciem..
Czy tylko mi zaczęło brakować czasu?
***
Kiedy zamykałam ostatni konkurs, przypomniał mi się odkładany post.
Oprócz reklamy niedocenianej w Polsce włoskiej firmy BOTTEGA VERDE chciałam po krótce wspomnieć o ich cudownych perfumach. Przyznaję, że sporo osób mnie o nie wypytywało. To prawdziwa perełka na mojej półce, która przepięknie pachnie i niezwykle długo utrzymuje świeży efekt. Nie spotkałam się dotąd ani z podobnym aromatem, ani z taką trwałością. Śmiało polecałam wszystkim, którzy w dosyć zabawny sposób obwąchiwali mnie przy spotkaniach, haha. Co więcej.. 
myślę, że cała gama perfum tej firmy zasługuje na uwagę. Zdecydowanie warte swojej ceny, a i wydajność pozytywnie zaskakuje. 
Poza tym czasem ukrywają ciekawe gadżety, a wszystko dostępne na www.betterware.pl :)

Jeśli wejdziecie na stronę www.betterware.pl --> strefa przedstawiciela --> rejestracja
i podacie numer polecającego PL-94427, możecie kupować z 23% rabatem niż przewidują katalogi :)



9 komentarzy:

  1. nie znam go

    _____________
    a u mnie?
    fashion w black&white

    OdpowiedzUsuń
  2. oo to te co tak ładnie pachną hihi:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfum ma ciekawy kształt, ciekawe tylko czy również ciekawie pachnie :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kojarzę, ale fajny ma flakonik :)
    Super zdjęcia!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/09/everyday.html
    Zapraszam na post! :)
    Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie komentarz lub obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. magiczne to ostatnie zdj!
    ładnie się prezentują:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale chętnie zamówiłabym te perfumy. Dodatkowo mają świetny flakonik :)
    co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zdjęcia perfum. Widzę je po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słysze o nich pierwszy raz, ale powinni wykorzystać Twoje zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jaki mają zapach, fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń