11/03/2014

Giveaway .

Co prawda lat spędzonych na blogu nie liczę, ale uznałam, że data reaktywacji strony pod nową nazwą będzie tą urodzinową, ponieważ odrodziły się na nowo idea, język
i wszystko to, co jest związane z umieszczaniem tu moich notatek. To chyba odpowiedni moment na podziękowanie za obecność - zarówno nowych czytelników jak i tych, 
którzy podążają od samego początku. Może nie równam się z wieloma statystykami, bądź popularnością, ale wiecie co.. zupełnie o to nie zabiegam - chyba liczy się coś zupełnie innego i cieszę się, że w taki właśnie sposób i z waszą pomocą mogę się tu powoli realizować :)

GIVEAWAY  GIVEAWAY  GIVEAWAY  GIVEAWAY  GIVEAWAY 

Do zgarnięcia włoskie kosmetyki marki Bottega Verde

Warunki uczestnictwa

1. polubienie strony sponsora na facebook'u TUTAJ 
2. publiczna obserwacja mojego bloga (poprzez blogger lub konto google)

w komentarzu uwzględnij imię, pierwszą literę nazwiska oraz swój e-mail
(warunki będą dokładnie sprawdzane)

1. Krem do twarzy w ozdobnym opakowaniuz Argireline, Pluridefence oraz ekstraktem z jagód 50 ml (wartość ok. 130zł)

2. Aksamitny koktajl do ciała z mleczkiem kokosowym 200 ml (wartość ok. 60zł)

3. Róż z ekstraktami aloesu i łopianu, dający efekt wypoczętej twarzy + błyszczyk (wartość ok. 50zł)

Na zgłoszenia czekam do 16.11.2014

wysyłki wyłącznie na terenie Polski
osoby wygenerowane zostaną przeze mnie poinformowane - powodzenia! :)

28 komentarzy:

  1. Natasza P.
    Natasza.Pawlicka@wp.pl
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nicola S. , nicolasojecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tym razem wygram :>
    Agata M.
    amalinowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia!


    __________________
    a u mnie?
    Ja w Avanti,całość na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. raczej nie biorę udziału w takich konkursach ale skusiło mnie to śliczne pudełeczko :)
    Magdalena P.
    magdalena.pinska@o2.pl

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anna K.
    anna.metal_invader@onet.pl

    Tym razem musi się udać :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Magda aa
    Lubię na facebooku jako: Magda Aleksanda L.
    e-mail: magda234560@wp.pl
    [dodaje bo tam e-maila nie dałam]

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga jako: ti ka
    Lubię FP jako: Anna K.......a
    E-mail: tika93@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidia W.
    lidiaanita97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie rozdanie to świetna sprawa, powodzenia dla wszystkich biorących udział! :) http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia wszystkim ;)

    Może wspólna obserwacja? daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wcześniej nie słyszałam o tej firmie
    może warto spróbować
    Karolina K.
    caroline.kania@spoko.pl
    Powodzenia
    i zapraszam do mnie http://stylcarly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny Blog! :)
    Obserwuje każdego, kto zaobserwuje mnie :) http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełeczko jest śliczne! Świetne nagrody i blog :)
    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy :)

    pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz w komentarzu pod postem :)

    POZDRAWIAM!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. byłam tu u ciebie już tyle razy, że to chyba dobry moment na dołączenie - szczególnie, że też pogodziłam się z faktem, iż sławną blogerką już nie zostanę :P

    no i zgłaszam się oczywiście :3
    Beata S
    beast.m@vp.pl
    <3

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia wszystkim! :)
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia wszystkim!
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Agnieszka M. (na FB polubienie jako Life and chill)
    lifeandchill@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako ciekawskAnn
    Na fb lubię jako Ania P.
    Mail annpat104@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako ~OlaPhoto
    Na fb lubię jako Ola B.
    Mail : olabaldyga@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Pudełko jest przepiękne! *=*
    Obserwuję na tym koncie; na FB lubię jako Karina P.
    filia-reginae-et-cicer@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Patrycja W.
    patrycjajanoskianator@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Aleksandra D.
    oladabrowska@amorki.pl
    c:

    OdpowiedzUsuń
  24. Roksana S.
    roksana27082@o2.pl

    OdpowiedzUsuń