1/13/2014

Magic of the greyness .

Po dość intensywnym weekendzie odczuwam nie tylko zmęczenie, ale i większość mięśni. Pomimo tego przepełnia mnie dość podejrzany spokój i dobry humor, który momentami ze mnie kipi. W sobotę z Karoliną nareszcie nagrałyśmy filmik z losowaniem zwycięzców naszego konkursu, który prawdopodobnie pojawi się już w kolejnym poście :)
Oprócz tego udało nam się zrobić kilka zdjęć i ogólnie pogadać. Niedziela natomiast upływała pod znakiem okropnej pogody. Nie mam pojęcia, ile łącznie przeszłam z puszką WOŚP-u, ani jak długo marzłam pod kościołami i na ulicach. Wiem tyle, że było to wyjątkowe poświęcenie, które zamierzam za rok powtórzyć :)
Nie sposób opisać atmosfery, tysięcy uśmiechów i satysfakcji, jaką razem z dziewczynami wypracowałyśmy.

Jutro wybywam do Warszawy. Strasznie brakuje mi takich wyjazdów, które dają chwilowe oderwanie się od rutyny i z każdym kolejnym razem możliwość poznawania czegoś nowego. Mam nadzieję, że chociaż jutro pogoda zlituje się nad nami i pozwoli na normalny wyjazd. Relacja coming soon :)

***
Jako, że jestem osobą o trochę artystycznej wizji świata, tak też staram się uchwycić każdy interesujący mnie motyw. Domyślam się, że nie zawsze jest to dla wszystkich zrozumiałe, jednak grunt to mieć własne poglądy. Uwielbiam minimalizm i prostotę, które idealnie komponują się z odcieniami szarości. Wbrew pozorom nie każde czarno-białe zdjęcie musi być nudne. Jestem amatorem perfekcjonistą - z biegiem czasu staram się szukać niebanalnych  ujęć, mających w sobie trochę magii, którą będą w stanie zauważyć mniej spostrzegawczy obserwatorzy.





Więcej zdjęć w zakładce facebook'a lub >TUTAJ< 
Zapraszam :)

11 komentarzy:

  1. Właśnie ja za rok mam zamiar wziąć udział jako wolontariuszka w WOŚPie. :)
    Piękne zdjęcia, lubię takie, bo mają w sobie taką głębię. *-*
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham czarno białe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekne fotografie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację absolutną. Minimalizm w cenie jestjak najbardziej! :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje zdjęcia Daria *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam czarno - białe fotografie! piekne!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się te zdjęcia.j a nie przepadam za czarnobiałymi, lub stonowanymi zdjęciami, w melancholijnym klimacie. wszystkie moje zdjęcia mają mocny kontrast, i żywe kolory, są pełne radości, którą daje mi moja pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są piękne i bardzo inspirujące, bardzo lubię czarno- białe fotografie. http://ksiazkostrefa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń