2/21/2014

Happy .


Piątek. Jestem. Miałam chwilę na zebranie myśli, trochę więcej pracy i kilka większych przedsięwzięć. 
Przez te kilka dni urodziło się parę pomysłów, które mam nadzieję, uda mi się zrealizować w najbliższym czasie.
Co prawda na dzisiejszy post był zupełnie inny plan, ale dam sobie więcej czasu i zrealizuję prośbę kilku osób :)
Póki co wiosenna aura coraz częściej i dłużej rozpromienia dni. Tkwię w nadziei zbliżającej się wiosny, chociaż za nami połowa lutego.
Tęsknię za dziennymi dawkami energii i wszystkim tym, co tak wspaniale uśmierza codzienne dolegliwości. 

Pośród setek, a może i tysięcy znanych twarzy jest zaledwie kilka, na widok których buzia się uśmiecha i nie trzeba nic mówić,
by czuć się szczęśliwą sobą - nawet w najbardziej bladym dniu. I chociaż na palcach u rąk da się policzyć takie osoby, to momentami zastępują nam cały świat. 
Do wczorajszych urodzin wcale się nie przygotowałam, a coroczne oczekiwania zamieniłam na ślepą obojętność. Z roku na rok czuję się bardziej uziemiana 
i pomimo tych nastu lat [co może brzmi śmiesznie], odczuwam ubywający czas, momentami starość i bezradność, a szczególnie smutek, że nie uda się zrobić w życiu wszystkiego. 
Mam do siebie wiele pretensji, że byłam obojętna na obecność niektórych osób. Osób, które obecnie są moimi duchami szczerości i zaufania, a niekoniecznie umiem 
im to wprost powiedzieć. Osób, bez których nie wyobrażam sobie dzisiaj nawet najzwyklejszego dnia i za którymi tęsknię pomimo, że są w tej samej szkole lub kilka ulic dalej. 
Nie ma co się rozpisywać i relacjonować. To całe zamieszanie było tak idealnie zaskakujące i ciężkie do zrozumienia, że żadne słowo go nie opisze. 
Dziękuję! Za jeden z najwspanialszych dni i za Was - każdego z osobna :)

maleńka namiastka wczorajszej masakry - ta bardziej materialna (urodzinowe sklejki, niespodzianki i wspaniali ludzie) - to, co najważniejsze jest w głowie i serduchu :)
uciekam poleniuchować, a później pozaglądam, co tam u Was słychać :)

11 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego :) Ile fajnych zdjęć :)
    http://mikaaach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwa torty są rewelacyjne :) A misiu słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, Sto lat *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne torty :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat, ja już nie mogę się doczekać lata.

    Przyjaciele są najważniejsi

    OdpowiedzUsuń
  8. Nicepictures :-)
    www.curvyandhappyness.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! c;
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolaż. Najlepszego!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń