7/04/2014

Escape .


Dzień wyjazdu był szaleństwem. Szybka i dość niepewna decyzja kolejny raz opłaciła się po stokroć. Nurkowanie na otwartym terenie i do tego w tak pięknym miejscu okazało się
 wspaniałym doświadczeniem. Kolejny raz rzeczywistość przestała istnieć, wytężyły się zmysły, a pokora rosła w siłę. Uwielbiam to :) Totalnie zmęczona, ale szczęśliwa spakowałam się i ruszyłam w drogę. Radom przywitał mnie słonecznie i bardzo radośnie. Tysiące myśli krążyło w mojej głowie, ale znalazłam złoty środek, który to wszystko ogarnął. Ten wyjazd jest moją małą ucieczką, od której nic nie oczekuję, a którą jedynie maksymalnie próbuję wykorzystać i wcielić w życie chociaż na ten jeden miesiąc. 
Mimo zostawienia swojej codzienności daleko w domu, czuję, że tu jest coś całkiem nowego.. innego. Czas pokaże, co będzie dalej :)

Właśnie zdałam sobie sprawę, że mój pendrive jest praktycznie czysty. Nie wiem, jak to się stało, ale zostałam tu z niczym. 
Jedynie bieżąca praca może mnie uratować, haha. Udało się zaplanować fotograficzną współpracę, a i na brak atrakcji nie narzekam - będzie świetnie :)
Postaram się utrzymywać regularność wpisów, ale różnie to może ze mną być :)

Jak mija Wam pierwszy tydzień wakacji? :)
Macie jakieś plany?


babcina działka - tak cudny klimat :)

7 komentarzy:

  1. w życiu najważniejsze sa decyzje! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki klimacik :) udanego wyjazdu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały blog <3 obserwacja za obserwację?
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia(: życzę si wspaniałego wypoczynku! ja też nic nie planuję, spontan na maxa(:

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą :) + Wspaniały Blog !
    Obserwacja za Obserwację ?
    ja juz obserwuje zapraszam do siebie : http://vibrantlovely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie tu!

    OdpowiedzUsuń